Supplier Manager

Job description

Wil jij graag aan de schakel zijn tussen de business en sales? En lijkt het je leuk om naast je studie, voor ongeveer 24 uur per week, voor een start-up het Business Development team te ondersteunen? Lees dan snel verder! 


uButler is een service die 24/7 persoonlijke assistentie verleent aan international local hires die hun weg moeten vinden in ons kikkerlandje. De Virtual Butlers, die werken onder de alias ‘Sophie’, regelen via de speciale software alles wat je je maar kan voorstellen. Van een nieuwe bankrekening openen of zorgverzekering afsluiten tot het plannen van een weekendje weg. Zo zorgen wij met goed opgeleide mensen en een slim systeem voor tijdbesparing, stressvermindering en een warm welkom in Nederland. Ben jij de nieuwe schakel in deze technische en innovatieve start-up? 


Als Supplier Manager ga jij aan de slag met het uitwerken van checklists en protocollen, die ervoor zorgen dat een international hire alles op tijd heeft geregeld voor zijn of haar verhuizing naar Nederland. Denk hierbij aan het aanvragen van een bankrekening, bsn-nummer, de zoektocht naar een huis, maar ook praktische zaken zoals het reserveren van een restaurant of het vinden van een nieuwe tennisclub. Je kunt het zo gek niet bedenken of wij vinden een oplossing om de landing van de international hires zo zacht mogelijk te laten verlopen zodat zij meteen met een gerust hart aan de slag kunnen in hun nieuwe omgeving. 


Taken
  • Je bent actief met het analyseren, ontwerpen, ontwikkelen, implementeren van checklists & protocollen; 
  • Je bent in staat om middels creatief nadenken en marktanalyse altijd de juiste partner of de juiste informatie paraat te hebben bij iedere mogelijke vraag van een klant. 
  • Je bent verantwoordelijk voor het testen van de nieuwe protocollen in de databank; 
  • Je analyseert, verbetert en ontwikkelt de behoeftes van de international hires en werkt voorstellen uit om aan hun behoeftes tegemoet te komen;
  • Je documenteert de procedures en verzekert het team van praktische handleidingen voor de gebruikers; 
  • Je hebt contact met leveranciers om informatie te vergaren om protocollen uit te werken;

Job requirements

Vereisten 

  • Je bent bezig met een hbo/wo studie of hebt deze net afgerond; 

  • Je bent beschikbaar voor minimaal 3 dagen per week; 

  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving; 

  • Je bent perfect in het Engels zowel als het Nederlands in woord en geschrift;

  • Je hebt de capaciteit om te analyseren, te verbeteren, zelfstandig te werken en je bent proactief en flexibel in de uitvoering van je werk;

  • Je bent leergierig, hebt een verantwoordelijkheidsgevoel en het vermogen om samen te werken; 

Wat wij bieden 

  • Werkervaring bij een van de meest unieke start-up van Amsterdam;

  • Leren van- en werken met young professionals;

  • Veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatieven en ideeën, daar staan wij altijd voor open!

  • Een parttime contract voor 24 uur per week; 

  • Een laptop;

  • Een abonnement op Swapfiets;

  • Een uiterst gezellige werksfeer, heerlijke lunches, maandelijkse borrels en teamuitjes!


Contact

Medea Weertman | HR-manager | careers@ubutler.nl | +316 18 53 81 81