STAGE: Assistant Client Manager

Job description

Wil jij weten hoe het eraan toe gaat bij een succesvolle startup in hartje Amsterdam? Ben jij altijd overal tot in detail van op de hoogte en help jij daar graag anderen mee? Lees dan snel verder!


uButler is een service die 24/7 persoonlijke assistentie verleent aan international local hires die hun weg moeten vinden in ons kikkerlandje. Met inmiddels bijna 30 werknemers kunnen wij alles regelen wat je maar nodig hebt om je als nieuweling te settelen in een vreemd land. Het Virtual Butler team, dat werkt onder de alias ‘Sophie’, regelt via onze speciale software alles wat je je maar kan voorstellen. Van officiële zaken zoals het aanvragen van een bankrekening of afsluiten van een zorgverzekering, tot persoonlijke zaken zoals het boeken van een weekendje weg of het vinden van een lekker restaurant. Onze gouden formule van goed opgeleide mensen in combinatie met een slim systeem, zorgt ervoor dat international local hires binnen een aantal weken hun weg helemaal hebben gevonden in Nederland.


Assistant Client Manager is de stage waarbij je je persoonlijke skills kunt ontwikkelen én veel te weten komt over de bedrijfsvoering van een start-up. Je handelt de aanvragen van gebruikers af, die kunnen verschillen van officiële zaken zoals het aanvragen van een bankrekening of de juiste school vinden voor de kinderen, tot persoonlijke zaken zoals het boeken van een vakantie of het vinden van een perfect verjaardagscadeau. Als je op ons kantoor op de Passeerdersgracht aankomt, staat er altijd weer iets nieuws te wachten waar je mee aan de slag kunt. Je gaat je verdiepen in meer ingewikkelde requests van gebruikers en gaat kijken hoe je ze altijd een stap voor kunt zijn, door te bedenken wat gebruikers nodig zouden kunnen hebben. Wij willen dat de international local hires zich snel vertrouwd voelen in hun nieuwe omgeving, en daar komt veel proactiviteit bij kijken. Gebruikers komen van over de hele wereld, dus het spreken en schrijven van foutloos Engels is een must. Daarnaast werk je samen in een leuk team, dat bestaat uit de Floormanager, Client Manager en de Virtual Butlers.


Wat ga je doen? 

  • Aanvragen afhandelen van gebruikers
  • Meewerken aan kwaliteitsverbetering
  • Meedenken met het 24-uurs rooster
  • Pro-actief ‘denken voor’ gebruikers in onze service
  • Office management taken

Job requirements

Wat wij bieden

  • Een unieke werkervaring en de mogelijkheid om snel je persoonlijke skills en kennis te ontwikkelen
  • De mogelijkheid om per augustus/september te beginnen
  • Voldoende mogelijkheid om een eigen invulling te geven aan jouw stage (opdracht)
  • Ruimte voor eigen initiatieven en verbeteringen
  • Onderdeel uitmaken van een gaaf team, waar we niet vies zijn van een grapje!
  • Dagelijkse een uitgebreide lunch
  • Een abonnement op Swapfiets
  • Legendarische borrels en uitjes!


Wat wij vragen

  • Bezig met een HBO of WO opleiding
  • Op zoek naar een meewerk- of afstudeerstage (in overleg mogelijk)
  • Full-time beschikbaar vanaf augustus/september voor minimaal 5 maanden
  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving
  • Organisatorisch en klantvriendelijk
  • Je hebt ambitie om te leren en te groeien


Hebben we jouw aandacht?

Mooi! Onze missie is om het beste relocation platform te creëren en we stoppen pas als dit is gelukt! Wil jij deel uitmaken van deze geweldige reis? Meld je dan snel aan of neem contact op met:


Medea Weertman | HR-manager | careers@ubutler.nl | +316 18 53 81 81