Wil jij weten hoe het eraan toe gaat bij een succesvolle startup in hartje Amsterdam? Ben jij sociaal, proactief, en kan jij je goed inleven in een ander? Lees dan snel verder!
uButler is een service die 24/7 assistentie verleent aan international local hires die hun weg moeten vinden in ons kikkerlandje. De Relocation Assistants, die werken onder de alias ‘Sophie’, regelen via onze speciale software alles wat er nodig is om als nieuweling te settelen in een vreemd land. Van een nieuwe bankrekening openen of zorgverzekering afsluiten tot persoonlijke zaken, zoals het boeken van een weekendje weg of het uitzoeken van een passende hobby. Onze gouden formule van goed opgeleide mensen in combinatie met een slim systeem, zorgt ervoor dat international local hires binnen een aantal weken hun weg helemaal hebben gevonden in Nederland. Ben jij de nieuwe schakel in deze technische en innovatieve start-up?
Als Relocation Coordinator werk jij mee aan het begeleiden van de programma's van onze gebruikers in de service. Je bedenkt wat zij nodig kunnen hebben, in de maanden voor én na hun aankomst in Nederland. Dit jaar zijn In aankomend jaar zal het aantal accounts naar rond de 100 stijgen, die je beheert in samenwerking en met ondersteuning van de huidige Relocation Coordinator. We zoeken iemand die creatief, een oplettend oog heeft en pro-actief kan denken op het gebied van innovatieve verbeteringen. Hierdoor bezorg je de gebruikers van onze service een onvergetelijk warm welkom en een soepele start.
Waar ga jij je mee bezig houden?
Wat vragen wij
Wat wij bieden
Hebben we jouw aandacht?
Mooi! Onze missie is om het beste digital relocation service te creëren en we stoppen pas als dit is gelukt! Wil jij deel uitmaken van deze geweldige reis? Meld je dan snel aan via de vacaturelink of neem contact op met:
Medea Weertman | HR-manager | careers@ubutler.nl | +316 57 95 53 41