Client Manager

Job description

Wij zijn op zoek naar een Client Manager die ons topteam aan Virtual Butlers nóg beter laat functioneren! Maak jij het onmogelijke mogelijk? En sta jij bekend als de regelneef die net altijd een stapje verder gaat dan de rest? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Jouw missie

Je zult aan het werk gaan als Client Manager in een energiek, jong team op onze Customer Service afdeling. Hier ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je voorziet hen altijd van een uitstekende service, want bij uButler staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Je spreekt onze klanten altijd via ons eigen ontworpen platform, dat zo ontworpen is om alle verzoeken zo effectief en efficiënt mogelijk te verwerken. Deze verzoeken moeten zo overzichtelijk mogelijk in onze portal verwerkt worden. Dit is voor jou natuurlijk appeltje eitje!


Je bent ook dagelijks met de Virtual Butlers in contact om de opvolging van de verzoeken door te nemen. Je begeleidt de Virtual Butlers in dit proces, waardoor zij  elke dag weer een beetje beter worden. Jij bent onze processen de baas. Je zorgt ervoor dat alle processen en afspraken worden nageleefd en je weet uitdagingen op de juiste manier te ondersteunen. Je hebt een scherp oog voor hoe het er op de werkvloer aan toe gaat en voor hoe het team zich optimaal kan ontplooien. Hiermee weet je de uButler -formule verder te ontwikkelen.


Onze klanten komen van heel de wereld. Het is daarom belangrijk dat je niet alleen in het Nederlands, maar ook in het Engels goed kan communiceren. Interesse voor andere culturen is een pré. Dit helpt je namelijk een goede connectie te leggen met onze klant en waarde toe te voegen aan de gesprekken.

Requirements

Wie ben jij?

  • HBO/WO denkniveau;

  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving;

  • Creatief met taal, zowel in het Engels als het Nederlands;

  • Klantgericht, de klant staat bij jou altijd op nummer één;

  • Creatief, je bent een oplossingsgerichte denker;

  • Ondernemend, je gaat graag een uitdaging aan en overtreft verwachtingen;

  • Overzichtelijk, je bewaart het overzicht en kan ook anderen hierin ondersteunen;

  • Stressbestendig, je bezwijkt niet onder hoge druk;

  • Flexibel, voor 32 uur of 40 uur per week;

Wat wij bieden?

  • Werkervaring bij een van de meest unieke start-ups van Amsterdam;

  • Leren van- en werken met young professionals;

  • Veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatieven en ideeën, daar staan wij altijd voor open!

  • Een contract voor 32 uur of 40 uur per week;

  • Een gepast salaris;

  • Een laptop;

  • Een Swapfiets abonnement;

  • Een uiterst gezellige werksfeer, heerlijke lunches, maandelijkse borrels en teamuitjes!

Wie zijn wij?

uButler is een 24/7 persoonlijke assistent-service voor expats. De gebruiker kan alles regelen door zijn of haar verzoek in te dienen via de zelf ontwikkelde app of webchat. We bedienen onze doelgroep in hun eerste maanden hier in Nederland. Zo zorgen we voor tijdbesparing, stressvermindering en een warm welkom. Met goed opgeleide mensen en een slim systeem beschikt uButler over een superkracht om elke klant in zijn hectische, nieuwe omgeving te ondersteunen. Ben je klaar om deel te nemen aan deze technische en innovatieve start-up?

Contact

Wij werken in hartje Amsterdam en nodigen je graag uit voor een kop koffie op de Prinsengracht! Heb je nog vragen? Bel of mail dan naar onze HR-manager Medea Weertman! Wil je direct solliciteren? Klik  dan op de onderstaande button!


Medea Weertman | HR-manager | [email protected] | +316 57 95 53 41