Assistant Client Manager

Job description

Wil jij weten hoe het eraan toe gaat bij een succesvolle startup in hartje Amsterdam? Heb jij een brede interesse en reageer jij altijd razendsnel op appjes? Dan zoeken we jou!


uButler is een service die 24/7 persoonlijke assistentie verleent aan international local hires die hun weg moeten vinden in ons kikkerlandje. De Virtual Butlers, die werken onder de alias ‘Sophie’, regelen via de speciale software alles wat je je maar kan voorstellen. Van een nieuwe bankrekening openen of zorgverzekering afsluiten tot het plannen van een weekendje weg. Zo zorgen wij met goed opgeleide mensen en een slim systeem voor tijdbesparing, stressvermindering en een warm welkom in Nederland. Ben jij de nieuwe schakel in deze technische en innovatieve start-up?

Assistant Client Manager is de stage waarbij je je persoonlijke skills kunt ontwikkelen én veel te weten komt over de bedrijfsvoering van een start-up. Je handelt de aanvragen van klanten af, die kunnen verschillen van officiële zaken zoals het aanvragen van een bankrekening, tot persoonlijke zaken zoals het boeken van een vakantie of het vinden van een lekker restaurant. Als je op ons kantoor op de Prinsengracht aankomt staat er altijd weer iets nieuws te wachten waar je mee aan de slag kunt. Je gaat je verdiepen in meer ingewikkelde requests van klanten en gaat kijken hoe je ze altijd een stap voor kunt zijn door te bedenken wat klanten nodig zouden kunnen hebben. Wij willen dat de international local hires zich snel vertrouwd voelen in hun nieuwe omgeving, en daar komt veel proactiviteit bij kijken. Gebruikers komen van over de hele wereld, dus het spreken en schrijven van foutloos Engels is een must.


Taken

  • Afhandelen van jobs
  • Nauwe samenwerking met Floor Manager en Virtual Butlers
  • Pro-actief ‘denken voor’ gebruikers van de service
  • Office management taken
  • HR assistentie

Job requirements

Vereisten

  • Bezig met een HBO of WO opleidinig
  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving
  • Foutloos in de Nederlandse en Engelse taal
  • Organisatorisch en klantvriendelijk
  • Full-time beschikbaar voor minimaal 5 maanden
  • Interesse in management en bedrijfsvoering is een pré

Wij bieden

  • Unieke werkervaring en de mogelijkheid om snel je persoonlijke skills en kennis te ontwikkelen
  • Werken met energieke young professionals
  • Ruimte voor eigen initiatieven
  • Fijne en gezellige sfeer op kantoor, uitgebreide lunches, maandelijkse borrels en teamuitjes
  • Een abonnement op Swapfiets

Contact

Medea Weertman | HR-manager | careers@ubutler.nl | +316 57 95 53 41